‘Spreek ik met lilith?’.
‘Dat spreekt u.’
‘Mevrouw, nog eens met X van Mobistar. Ik heb u vorige week al eens gebeld, maar toen zat u in het buitenland.’
‘Dat klopt, en nu ben ik aan het werk. Het komt me niet echt uit, en uw voorstel zal me vast ook niet bijzonder hard interesseren.’
(kwaad) ‘Mevrouw, ik bel u vorige week, dan past het niet, nu bel ik u terug en nu past het weer niet voor u. U zult toch echt wel eens tijd vrij moeten maken voor mij hoor.’
(verbaasd) ‘Aja. Waarom wel? Ik heb helemaal niks nodig.’
‘Mevrouw! Omdat ik u toch echt wel een promotie moet aanbieden.’
‘Maar ik wil helemaal geen promotie.’
(streng, duidelijk oogrollend) ‘Ja, zo kan ik uw tarief dan ook echt wel niet naar beneden doen gaan hoor.’
‘Ik vind dat echt niet erg. Echt echt niet.’
(nog strenger) ‘Mevrouw, ik bel u morgen nog één keer, en als u dan niet naar mij luistert bel ik u NIET MEER TERUG.’
‘Laat ons ineens afspreken dat ik dan ook niet zal luisteren.’
‘….’
‘Hallo?’.
(getuut)
Hilarisch! Zou ze nog terugbellen denk je ;-)?
Geweldig. Ik antwoord meestal ook “nooit”, wanneer ze vragen wanneer het dan wel zou passen dat ze eens terugbellen. Maar was jij zelf geen Callcenterwijveken, ooit?
Ik maak daar ook altijd, heel vriendelijk, doch super-korte metten mee!
groetjes
Haha, dat zal ze leren! Give ‘em hell, Lilith!
ik heb dan maar ontslag genomen bij Mobistar en werk nu bij Proximus. Kan ik u morgen even opbellen #justkidding
ROFLMAO! :-D
Hé, ik heb zo ook eens telefoon gekregen van mobistar, maar had ergens een afspraak 5 minuten later. Toen hebben ze ook gewoon gezegd dat ze nog wel eens zouden terugbellen, maar ik heb ze nooit meer gehoord, hoor. Ik was nochtans vriendelijk.
Ik geloof het niet!
Ach, die lieverds van Mobistar :-) Ik heb ze onlangs ook een paar keer aan de lijn gehad omdat ik toch wel héél dringend mijn contract ‘moest’ (huh?!) verlengen, want ik had zeker nog nooit gehoord van opzegtermijnen en opzegvergoedingen??!! Bleek nadien helemaal niet van toepassing.
Mijn strafste ervaring met een callcenter mevrouwtje was toen ze mij een geautomatiseerd brandalarm wou aansmeren, dat alarm gaf bij brand (ah ja) en dan automatisch de hulpdiensten verwittigde. Toen ik zei dat ik niet geïnteresseerd was in zo’n systeem, zei madam botweg ‘ach zo…u bent dus niet geïnteresseerd in de veiligheid van uw gezin?’ ??!! Ja, echt… Maar goed toen dat ik haar niet door den telefoon kon sleuren!! Trut!
Hehe…lucht dit even op ;-)
Keep up the revival blog good work!!